Általános Szerződési Feltételek
Foglalás módosítása
Foglálás módosítása érkezés előtt csak 14 napon kívül lehetséges, teljes lemondás nem lehetséges, a foglalás átruházható.
A 48 órán belüli lemondás esetén fenn tartjuk a jogot a teljes szállásdíjra, amit a foglaló számla ellenében köteles 72 órán belül banki utalással kiegyenlíteni a Hegymögi Vakáció Kft számlán megjelölt bankszámlaszámára forintban.
A 48 órán kívüli és 14 napon belüli lemondás esetén a fennmaradó szállásdíj 50%-a fizetendő a fentiekben megadott módon.
Egyes esetekben az üzemeltető képviselője fenntartja a jogot, hogy méltányossági elbírálással éljen a 48 órán kívüli lemondások esetében és 30.000 forintos módosítási díj ellenében egy legfeljebb 3 hónapon belüli dátumra átfoglaljon.
Bejelentkezés/kijelentkezés
Minden vendég a szálláshely elfoglalása előtt köteles eleget tenni a bejelentési kötelezettségének, melynek során személyigazolvánnyal és lakcímkártyával igazolnia kell magát.
- szeptember 1-jén életbe lépő törvényi előírás alapján a szálláshelyre történő bejelentkezéskor, személyazonosításra alkalmas okmány bemutatása (csecsemők és gyermekek esetében is) szükséges! Ez lehet személyi igazolvány, útlevél, vagy jogosítvány. Az okmány jogszabályban meghatározott személyes adatait a szálláshely-szolgáltató okmányolvasón keresztül szálláshelykezelő szoftverében rögzíti, és egy tárhelyre, a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA) továbbítja. Az okmány bemutatásának hiányában a szálláshely-szolgáltató a szolgáltatást meg kell hogy tagadja!
A szálláshelyek kulcsa kizárólag az adatszolgáltatás teljesítése után bocsátható rendelkezésre.
Az elutazás napján délelőtt 10 óráig kell a szállást elhagyni.
Egyéni megállapodás alapján felár felszámítása mellett lehetőség van a korábbi érkezésre, ill. a későbbi távozásra, amennyiben azt a szálláshely foglaltsága engedi. Ezt minden esetben szükséges a recepción egyeztetni.
Szálláshelyek
A szálláshelyet a megrendelésben szereplő számú vendég veheti igénybe. Amennyiben vendégeink látogatót fogadnak, azt kérjük a recepción bejelenteni!
A szálláshelyeken tilos a dohányzás! Erre a célra használják a kijelölt helyeket. Kérjük, az elnyomott csikkeket a hamutartóban elhelyezni!
A szállásra gyúlékony, szennyes, bűzös vagy az egészségre ártalmas anyagot bevinni és ott tárolni szigorúan tilos!
A szálláshelyek bejáratát, tűzvédelmi okok miatt eltorlaszolni szigorún tilos!
Az elektromos berendezéseket távozás után ne hagyják bekapcsolt állapotban!
A fűtő- és főzőberendezések közelébe ne helyezzenek gyúlékony, éghető tárgyakat, anyagokat!
Tűz esetén azonnal értesítsen minket +36703618421, +36303352142 telefonokon és a szálláson elhelyezett poroltóval kezdje meg a tűzoltást!
A szálláshely nem rendeltetésszerű használatából, illetve a házirend megszegéséből származó károkért a vendégek anyagi felelősséggel tartoznak. Az okozott kárról jegyzőkönyv készül és a kárösszeg minden esetben helyben fizetendő. A vendég minden olyan kárért felelős, melyet ő maga vagy az ő felügyelete alá tartozó személy vagy /és háziállat okozott!
Kérjük, távolléte esetén az ablakokat és az ajtókat zárja be! A vendégek készpénzéért és értéktárgyaiért, a kikötő nem vállal felelősséget.
A házakat a vendégek minden esetben tisztán veszik át. Itt tartózkodásuk ideje alatt maguknak kell ügyelniük a tisztaságra. Ehhez minden eszköz biztosítva van a házakban.
Három éjszaka után, kérésére ingyen takarítást biztosítunk. Igényüket a recepción jelezhetik!
Toalettpapír pótlása, törölköző, ágynemű cseréje iránti igényét jelezze.
A szálláshelyek berendezését, beleértve a törölközőket, plédeket, ágyneműket, matracokat tilos kivinni az épületből!
A vendégházak előtti füves területen, illetve a parkolókban sátrat, gyerekmedencét felállítani, bográcsozni tilos!
Jakuzzi
A házak teraszán található jakuzzik használata saját felelősségre történik.
A jakuzzi használati szabályzata a házban található. Kérjük az előírtak betartását, a jakuzzi rendeltetésszerű használatát.
Reggeli
A kosaras reggeli bekészítése előre egyeztettet időpontban kerül kiszállításra 08 – 10 óra között.
Kisállatok, házi kedvencek
A vendégházakba kisállat vagy bármilyen házi kedvenc behozatala tilos.
Panaszkezelés
Az esetlegesen felmerülő problémákat a vendég aktuálisan köteles jelezni a szállásadó felé, utólagosan jelzett problémát, már nem áll módunkban megoldani, kezelni.
A szálláshely üzemeltető köteles kivizsgálni a vendég írásos panaszát és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni.
A WIFI folyamatos, megszakítás nélküli elérhetőségét és működését nem tudjuk garantálni.
A WIFI szolgáltatást a mindenki a saját felelősségére veheti igénybe.
A szálláshelyen hagyott vagy a kikötő területén talált tárgyakat 30 napig megőrizzük. Írásban történt megkeresésre, postaköltség ellenében visszajuttatjuk a tulajdonosnak.
Kérjük ügyeljenek a természeti és a tárgyi környezet megóvására! Szándékosan vagy gondatlanságból okozott károkért a vendég felelősséggel tartozik és az okozott kárt megtéríteni köteles.
A házirend betartása és más vendégek nyugalmának, kényelmének, pihenésének tiszteletben tartása minden vendégünknek kötelező!
22 – 08 óra között a csend betartása kötelező! TILOS hangoskodni, hangosan zenét hallgatni, tilos a zajjal, a lármával járó tevékenység.
Időponttól függetlenül tilos minden olyan tevékenység, mely zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját. Ide tartozik az agresszív viselkedés, szűnni nem akaró zajkeltés is. A munkatársunk jogosult a figyelmeztetni a hangoskodó, rendbontó vendéget. A harmadik figyelmeztetés után az üzemeltető jogosult a vendéget a szálláshelyről visszafizetési és /vagy kártérítési kötelezettség nélkül haladéktalanul kiutasítani.
Jó időtöltést és kellemes pihenést kívánunk minden kedves vendégünknek!